-
Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!
APMAKSA
Par pasūtījumiem interneta veikalā elmont.lv var norēķināties saņemot rēķinu uz norādīto e-pastu un:
Pasūtījuma apstrāde tiek uzsākta tikai tad, kad pārskaitījums ir saņemts bankā.
PIEGĀDE
Piegāde notiek ar DPD starpniecību.
Lai iegūtu vairāk informācijas par šo pakalpojumu, lūdzam sazināties ar DPD Pārdošanas nodaļu zvanot (+371) 67387286 vai rakstot uz sales@dpd.lv.
Gadījumā, ja nav uzreiz pieejamas visas pasūtītās preces, elmont.lv informē KLIENTU, lai vienotos, kādā veidā nosūtīt preces – vai pa daļām, vai kopā.
Piegāde Rīgas pilsētas robežās – 5.00 EUR
Piegāde ārpus Rīgas pilsētas robežām – 10.00 EUR
Ja vēlaties pasūtījumu saņemt ELEKTRONAMS veikalā Lapeņu 23. Darba laiks - P.O.T.C.P. 9:00-18:00.
Preces apmaiņas (atgriešanas) noteikumi
Visām precēm, kuras Patērētājs ir iegādājies interneta veikalā www.elmont.lv, ir noteikts derīguma termiņš.
NEKVALITATĪVA PRECE
Kurā gadījumā tiek uzskatīts, ka Prece ir nekvalitatīva?
Prece tiek uzskatīta par nekvalitatīvu Preci, pastāvot sekojošajiem pārkāpumiem (bojājumiem):
Kādā termiņā jāvēršas kompānijā, ja tiek atklāta nekvalitatīva Prece?
Kur vērsties, ja tiek atklāta nekvalitatīva Prece?
Ja Pārdevējs apstiprina Preces neatbilstošās kvalitātes faktu, Patērētājam ir tiesības:
Patērētāja prasījumu apmierināšanas termiņš ir noteikts spēkā esošajā likumdošanā.
Gadījumā ja Pārdevējs neapstiprina Preces neatbilstošās kvalitātes faktu, tas atgriež Preci Patērētājam, norādot iemeslu, kāpēc produkcija netiek pieņemta atgriešanai.
KVALITATĪVA PRECE
Kādā termiņā jāvēršas kompānijā, atsakoties no kvalitatīvas Preces?
· Patērētājs ir tiesīgs atteikties no iegādātās kvalitatīvas Preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces saņemšanas brīža.
Uzmanību!
Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības attiecībā uz kvalitatīvu Preci, saskaņā ar MK Noteikumiem par distances līgumu gadījumā ja:
· Preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt;
· Prece ir izgatavota pēc pasūtījuma vai ir neaizvietojama, ātri bojājas vai ātri tērējas;
· Runa ir par pārtikas produktiem, dzērieniem un citām tūlītēja patēriņa Precēm;
· Prece ir bojāta Patērētāja vainas
· Patērētājs ir atvēris preces iepakojumu, kurš nodrošināja Preces drošību veselības un higiēnas apsvērumu
· Prece un iepakojums ir ārēji bojāti, kā rezultātā samazinās Preces vērtība.
Kur jāvēršas, atsakoties no kvalitatīvas Preces?
· Iesniegums par atteikšanos no kvalitatīvas Preces jānosūta uz Pārdevēja pasta adresi vai elektronisko adresi, pievienojot dokumentus, kas apstiprina Preces iegādes faktu.
· Kopā ar iesniegumu Patērētājam jāatgriež kvalitatīva Prece. Kvalitatīva Prece jānosūta uz Lapeņu 23, Rīga.
Uzmanību!
Ja Jūs sūtat Preci uz Pārdevēja biroju ar pasta sūtījumu vai izmantojot kurjera pakalpojumus, Jūs piekrītat sastādītā Preces pieņemšanas akta noteikumiem, kā arī vizuālajam stāvoklim un komplektācijai, kuru Pārdevējs ir piefiksējis.
Naudas līdzekļu atgriešana Patērētājam atsakoties no kvalitatīvas Preces
Ja Pārdevēju apmierina Preces, no kuras Patērētājs atsakās, kvalitāte, tad